Je staat er niet alleen voor

Start To Sleep Start To Sleep

6 weken persoonlijke opvolging met begeleiding vanop afstand

Elke week een nieuw persoonlijk slaapschema

Dagelijkse monitoring, nieuwe tips, slaaptechnieken en anti-pieker technieken

Leer stap voor stap weer inslapen en doorslapen zonder medicatie

Evidence based therapie

Start To Sleep is gebaseerd op de Cognitieve Gedragstherapie Insomnia (CGT-i), wetenschappelijk bewezen en tot op heden de meest gebruikte methode om insomnia te verhelpen. Deze therapie wordt veelal toegepast door ziekenhuizen en psychologen voor inslaap- en doorslaapproblemen. Start To Sleep is een combinatie van CGT-i, ACT (Acceptance & commitment therapy), mindfulness, persoonlijke begeleiding en werd ontwikkeld door slaapexpert Annelies Smolders. Deze online slaaptherapie is geschikt voor lichte en zware slapeloosheidsklachten, met en zonder medicatie.

Leer weer slapen in 6 weken tijd, met begeleiding vanop afstand.

Wij berekenen iedere week jouw nieuwe persoonlijke slaapschema en loodsen jou gedurende 6 weken stap voor stap doorheen de hele slaaptraining. Sneller dan bij de reguliere therapie kan er ingegrepen worden wanneer blijkt dat je de technieken en schema’s niet goed toepast dankzij de dagelijkse monitoring. Een slaaponderzoek en/of intake gesprek vooraf is niet noodzakelijk, tenzij je kampt met andere psychische klachten. Start To Sleep pakt enkel je slaapklacht aan.

Lees hier meer over slaapexpert Annelies Smolders.

Hoe werkt Start To Sleep?

Succesverhalen

Start met Start To Sleep

Start vandaag nog met je slaaptraining of start met een gratis demo (1 week). Registreer je bij voorkeur via je desktop computer (smartphone en tablet = beperkt).

Schrijf je in Meer info
phone picture