Je staat er niet alleen voor

Start To Sleep Start To Sleep

6 weken opvolging met begeleiding vanop afstand

Elke week een nieuw persoonlijk slaapschema

Dagelijkse monitoring, nieuwe tips, slaaptechnieken

Leer stap voor stap weer inslapen en doorslapen zonder medicatie

De aanpak van Start To Sleep

Slaapschema's worden gemaakt op basis van de progressie die je maakt tijdens de online slaaptraining. Start To Sleep werkt op maat en met begeleiding.

Hoe werkt het?

Evidence based therapie

Start to Sleep is een combinatie van evidence based slaaptechnieken uit de Cognitieve Gedragstherapie Insomnia (CGT-i), ACT (Acceptance & Commitment Therapy), mindfulness, chronobiologie en lumino-therapie met persoonlijke begeleiding en werd ontwikkeld door slaapexpert Annelies Smolders.

Leer weer slapen in 6 weken tijd.

Wij berekenen iedere week jouw nieuwe persoonlijke slaapschema en loodsen jou gedurende 6 weken stap voor stap doorheen de hele slaaptraining. Sneller dan bij de reguliere therapie kan er ingegrepen worden wanneer blijkt dat je de technieken en schema’s niet goed toepast dankzij de dagelijkse monitoring. Een slaaponderzoek en/of intake gesprek vooraf is niet noodzakelijk, tenzij je kampt met andere psychische klachten. Start to Sleep pakt enkel je slaapklacht aan.

Succesverhalen

Start met Start To Sleep

Start vandaag met je slaaptraining.

Start met Start To Sleep Hoe werkt Start To Sleep?
phone picture